مهم ترین فواید ماساژ لنفاوی

ماساژ لنفاوی چیست؟ | فواید ماساژ لنفاوی که حتما باید بدانید

غدد های لنفاوی نقش بسیار مهمی در ایمنی بدن دارند. این غده ها در برخی قسمت ها برای مراقبت در برابر عفونت ها واقع شده اند. ماساژ لنفاوی یکی از بهترین روش های تقویت و افزایش سلامتی بدن است. اما پیش از آنکه با فواید ماساژ لنفاوی آشنا شوید، بهتر است ابتدا با این غدد ها و اهمیت آن ها در بدن آشنا شوید.

غدد لنفاوی چیست؟

این غده ها به عنوان فیلترینگ در بدن عمل میکنند که از طریق دفع سموم و خارج شدن آنها، به حفظ و افزایش ایمنی و سلامت بدن کمک میکنند.

نقش غدد های لنفاوی چیست؟
غدد لنفاوی چیست؟

این غده ها از طریق لوله هایی به نام عروق لنف به یکدیگر متصل شده اند و با تمرکز بر روی پاک سازی بدن از ابتلا به ویروس هایی که ممکن است سبب ایجاد مشکلاتی در بدن شما شوند جلوگیری میکنند.

از همین رو نیز میتوان گفت که وجود لنفاوی در بدن نقش موثری در بهبود سلامتی شما دارد. بنابراین اهمیت به آنها میتواند بخش بسیاری از بیماری ها را از شما دور کند.


شاید بپسندید:

رزرو انواع ماساژ در مشهد با بهترین قیمت و برترین خدمات: ماساژ لنفاوی چیست؟ | فواید ماساژ لنفاوی که حتما باید بدانید

چرا به ماساژ لنفاوی احتیاج داریم؟

غدد های لنفاوی در حالت نرمال به صورت خودکار مایعات موجود را دفع میکند. اما گاهی این غدد ها به دلایل گوناگونی مانند عفونت عملکرد درست و صحیح خود را از دست میدهند. و سبب ایجاد مشکلاتی مانند درد، تورم و… میشوند.

دلایل دریافت ماساژ لنفاوی
چرا به ماساژ لنفاوی احتیاج داریم؟

بنابراین مراقبت و اهمیت به این سیستم مهم در بدن نقش بسیاری در بهبود عملکرد آنها خواهد داشت.

از همین سو بسیاری از افراد برای رفع درد های خود از ماساژ لنفاوی در سالن های ماساژ بهره مند میشوند.

درواقع به صورت کلی ماساژ لنفاوی در دفع بهتر سموم از بدن، بهبود عملکرد غدد های لنفاوی و کاهش درد های ناشی از مشکلات این سیستم نقش بسیار زیادی خواهند داشت.

افزایش اندروفین در بدن با ماساژ لنفاوی

بهتر است بدانید تنها فواید ماساژ لنفاوی بهبود عملکرد و کاهش درد این غدد نیست. در واقع این ماساژ دارای فواید دیگری همچون افزایش گردش خون، تقویت اندام بدن و از همه مهم تر افزایش ترشح اندروفین میشود.

بهبود اندروفین در بدن
افزایش اندروفین در بدن

اندروفین ها مسکن های طبیعی بدن هستند که از ناحیه غدد های مخاطی به منظور کاهش احساس درد ترشح میشوند و در نتیجه به کاهش تنش های عصبی، کاهش درد فیزیکی و افزایش آرامش کمک میکند.

در ماساژ لنفاوی مقدار این مسکن ها در بدن افزایش میابد و میتوان گفت که این یکی از مهم ترین فواید آن است.

ماساژ تخلیه لنفاوی چیست؟

با توجه به مواردی که پیش تر خواندید به خوبی متوجه شدید که وجود این غده ها در بدن اهمیتی بسیاری دارد. بنابراین مراقبت از آن ها با استفاده از ماساژ به بهبود سلامتی شما کمک فراوانی خواهد کرد.

آشنایی با ماساژ لنفاوی در مشهد
ماساژ لنفاوی چیست؟

غدد های لنفاوی در بخش هایی مانند گردن، فک، زیر بغل و… وجود دارد. ماساژور حرفه ای نیز تکنیک هایی را که به دفع بهتر باکتری ها میشوند را بر روی نقاط وجود این غدد ها انجام میدهند. شما میتوانید این ماساژ را در خانه خود نیز انجام بدهید اما باید توجه بسیاری به انجام درست آن کنید.


شاید بپسندید:

بهترین ماساژ ها برای لاغری و کاهش وزن در سالن ماساژ مشهد: ماساژ لنفاوی چیست؟ | فواید ماساژ لنفاوی که حتما باید بدانید

بهترین سالن ماساژ در مشهد

همانطور که میدانید این ماساژ بسیار حساس است. بنابراین انجام آن به صورت حرفه ای اهمیت بسیاری دارد. از همین سو باید دقت بسیاری در انتخاب سالن ماساژ خود داشته باشید.

سالن ماساژ در شهر مشهد
بهترین سالن ماساژ در مشهد

سالن ماساژ مشهد یکی از بزرگترین ارائه دهندگان انواع ماساژ در شهر مشهد است. این سالن ماساژ دارای برترین کادر درمانی است که به صورت تخصصی فعالیت میکنند.

شما میتوانید در هر زمان مکانی ماساژ مورد علاقه خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. تنها کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و به صورت آنلاین رزرو کنید.

سوالات متداول

ماساژ لنفاوی برای چه افرادی مفید است؟

ماساژ لنفاوی برای تمامی افراد مناسب است اما حتما به این نکته توجه کنید که این ماساژ به نوعی حساس است بنابراین حتما به ماساژور حرفه ای مراجعه کنید.

غده های لنفاوی چه نقشی دارند؟

این غده ها نقش اصلی در کاهش سموم بدن دارد و به عنوان یک سیستم فیلترینگ سموم را دفع میکند.

ماساژ لنفاوی برای چه افرادی مضر است؟

این ماساژ برای افرادی که مبتلا به نارسایی قلبی، فشار خون یا پلاکت خون پایین هستند مضر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ماساژ ها برای لاغری و کاهش وزن در سالن ماساژ مشهد: ماساژ لنفاوی چیست؟ | فواید ماساژ لنفاوی که حتما باید بدانید رزرو آنلاین ماساژ سوئدی در مشهد | آشنایی با فواید ماساژ سوئدی: ماساژ لنفاوی چیست؟ | فواید ماساژ لنفاوی که حتما باید بدانید زاویه سازی صورت با ماساژ در سالن ماساژ مشهد با بهترین قیمت: ماساژ لنفاوی چیست؟ | فواید ماساژ لنفاوی که حتما باید بدانید

مرکز ماساژ مشهد را در صفحات اجتماعی دنبال کنید تا از آخرین اخبار ما مطلع شوید

ضعیف                       عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزرو آنلاین

همین حالا اینجا کلیک کن و به صورت آنلاین در بهترین سالن ماساژ مشهد وقت رزرو کن
جدید ترین پست ها

مجموعه بانوان

شماره تماس:۰۹۹۲۲۶۸۵۰۵۲

مجموعه آقایان

شماره تماس:۰۹۳۵۳۰۴۴۷۴۷

ما را در فضای مجازی دنبال کنید