ماساژ فول بادی چه فوایدی دارد؟

همه چیز در مورد ماساژ فول بادی

امروزه انواع مختلفی از ماساژ وجود دار که توسط مختتصین آن به مشتریان ارائه داده می شود. ماساژ فول بادی نیز از جمله ماساژ هایی می باشد که در دنیا طرفداران زیادی دارد و منظور از فول بادی، انجام ماساژ بر روی تمامی بدن می باشد.

به صورت حدودی زمان این ماساژ حدود 45 دقیقه تا 90 دقیقه می باشد که بیشتر به ماساژور بستگی دارد.

این نوع از مشت و مال باید به صورتی انجام گیرد که ماساژ گیرنده رفع خستگی و تنش های بدن را در تک تک ماهیچه های بدن خود حس کند. همچنین لازم به ذکر است پس از اتمام ماساژ بایستی در فرد مورد نظر احساس انگیزه و انرژی شکل بگیرد.

بسیاری از افراد دوست دارند بدانند کدام نقاط از بدن شامل ماساژ فول بادی یا ماساژ تمام بدن قرار می گیرد؟! همان طور که از اسم این ماساژ معلوم است تمامی نقاط بدن در حین ماساژ درگیر می شوند یعنی ماساژ از انگشتان پا شروع می شود و تا پشت گردن شامل آن می شود.

پس از این ماساژ فول بادی باید چه احساسی داشته باشم؟!

بسیاری از افراد دوست دارند که بدانند باید پس از مشت و مال کامل بدن که توسط ماساژور انجام می شود باید چه احساسی داشته باشند.

همانطور که پیش تر گفتیم در این نوع از ماساژ، ماساژور بایستی تمامی بدن شما را ( انگشتان پا، دو قلو های پا، کمر، دستان و … ) مورد ماساژ قرار دهد اما توجه داشته باشید در هر نوع دیگری شما می توانید از فرد ماساژ دهنده بخواهید که قسمت هایی از بدن شما را مورد ماساژ قرار ندهد یا همین طور درخواست داشته باشید قسمت هایی که در آن احساس خستگی بیشتری را دارید، تمرکز بیشتری را داشته باشد

فواید ماساژ فول بادی
ماساژ فول بادی در مرکز ماساژ مشهد

ماساژ فول بادی در مرکز ماساژ مشهد

این نوع از ماساژ حرفه ای که باید با روش ها و حرکات خاص خود انجام گیرد در مرکز ماساژ مشهد توسط متخصصین مجموعه به مشتریان ارائه می شود. اگر شما روز کاری سختی را داشته اید و عطش رفع خستگی را در خود می بینید بهتر است با متخصصین ما ارتباط بر قرار کننید

برای رزرو وقت آنلاین شما می توانید با کلیک بر ” اینجا ” اقدام فرمایید یا برای رزرو وقت فوری بر روی دکمه زیر کلیک نمایید

ضعیف                       عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزرو آنلاین

همین حالا اینجا کلیک کن و به صورت آنلاین در بهترین سالن ماساژ مشهد وقت رزرو کن
جدید ترین پست ها

مجموعه بانوان

شماره تماس:۰۹۹۲۲۶۸۵۰۵۲

مجموعه آقایان

شماره تماس:۰۹۳۵۳۰۴۴۷۴۷

ما را در فضای مجازی دنبال کنید