روغن آرگان برای ماساژ

روغن آرگان برای ماساژ و آشنایی با فواید این روغن گیاهی

روغن آرگان یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین روغن های مراقبتی. آرایشی و بهداشتی است. از همین سو ما در اینجا شما را با فواید روغن آرگان آشنا خواهیم کرد.

روغن آرگان چیست؟ (فواید روغن آرگان)

آرگان چیست؟
روغن آرگان چیست؟

این روغن از هسته میوه درخت آرگان به دست می آید و بیشترین مقدار تجارت، مصرف و کشت آن در مراکش انجام میشود.

روغن آرگان علاوه بر محصولات پوستی و آرایشی، برای غذا و دارو نیز مورد استفاده قرار میگیرد. حدود ۷۵ درصد وزن میوه ارگان را هسته آن تشکیل داده است و معمولا تا ۵۰ درصد روغن خالص موجود در هسته استخراج میشود.

روغن آرگان برای ماساژ ، درمان، مراقبت، دارو و غذا مورد استفاده قرار میگیرد و امروزه بسیاری از افراد برای داشتن پوستی شاداب تر از این روغن استفاده میکنند.

ویتامین ها و ترکیبات روغن آرگان

ترکیبات روغن آرگان
ویتامین ها و ترکیبات روغن آرگان

روغن آرگان دارای مقدار فراوانی ویتامین E است. بنابراین اگر دچار کمبود ویتامین E شدید، این روغن راه حلی مناسب و مفید است.

روغن آرگان از اسید لینولئیک بهره مند است و به همین دلیل به افزایش اکسیژن سازی سلول ها کمک میکند. به صورت کلی این روغن حاوی اسید های چربی فراوانی است. به همین علت نیز در مرطوب شدن پوست شما کمک میکند.

روغن آرگان برای ماساژ درمانی (فواید روغن آرگان)

استفاده از روغن آرگان برای ماساز درمانی
روغن آرگان برای ماساژ درمانی

با توجه به آنچه درباره روغن آرگان آموختید به خوبی متوجه شدیم که این روغن برای ماساژ و تمامی زمینه ها مانند درمان و مراقبت تاثیرات مفیدی خواهد داشت.

به همین دلیل این روغن تبدیل به یکی از محبوب ترین روغن ها در ماساژ شده است. در ادامه با مهم ترین دلایلی که سبب استفاده روغن آرگان برای ماساژ شده است آشنا خواهیم شد.

جلوگیری از سرطان پوست با ماساژ روغن آرگان

این روغن خاصیت مراقبتی و محافظتی از پوست را دارد. به همین علت استفاده از آن به صورت مداوم و مستمر شما را از تمامی آسیب های پوستی محافظت میکند.

روغن آرگان برای جلوگیری از سرطان پوست
جلوگیری از سرطان پوست با روغن آرگان

استفاده این روغن در سالن های ماساژ بسیار مفید و قابل توجه است. در سالن ماساژ مشهد نیز از روغن آرگان برای بهبود پوست و سلامت مراجعه کنندگان استفاده میشود.

درمان خشکی پوست با روغن آرگان

روغن آرگان و مرطوب شدن پوست
درمان خشکی پوست با روغن آرگان

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم روغن آرگان به دلیل داشتن اسید های چربی به مرطوب شدن پوست شما کمک میکند.

به همین علت بسیاری از افرادی که دارای پوست خشک هستند از محصولات پوستی حاوی روغن آرگان استفاده میکنند. در ماساژ درمانی نیز جهت درمان خشکی پوست مراجعه کنندگان از روغن آرگان استفاده میشود.

پیشگیری از عفونت های پوستی با ماساژ و روغن آرگان

عفونت پوستی
پیشگیری از عفونت های پوستی با ماساژ روغن آرگان

این روغن تاثیرات فراوانی در پاکسازی پوست دارد. استفاده از این روغن برای از بین بردن باکتری های موجود در پوست و همچنین جلوگیری از ایجاد عفونت ها بسیار موثر است.

از همین سو در سالن ماساژ مشهد برای جلوگیری از ایجاد بیماری های پوستی از روغن آرگان استفاده میشود.

کاهش چروک پوست با ماساژ روغن آرگان

کاهش پیری با ماساژ روغن آرگان
کاهش چروک پوست با ماساژ روغن آرگان

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت و استفاده از روغن آرگان برای ماساژ درمانی کاهش چروک های پوستی است.

در مرکز ماساژ مشهد متخصصین با استفاده از روغن آرگان برای ماساژ صورت و بدن به بهبود جوانی پوست شما کمک میکنند و به کاهش روند پیری تاثیرات مفیدی میگذارند.

چرا روغن آرگان برای ماساژ مناسب است؟

روغن آرگان برای ماساژ
چرا روغن آرگان برای ماساژ مناسب است؟

روغن آرگان یکی از طبیعی ترین روغن های مراقبت پوستی است که هیچ گونه عوارضی به همراه ندارد. این روغن به خوبی جذب پوست میشود و اثرات شگفت انگیزی بر روی بهبود سلامتی شما میگذارد.

استفاده از روغن های طبیعی همچون آرگان در دراز مدت نه تنها عوارضی به دنبال ندارد بلکه فواید آن در کاهش روند پیری به خوبی قابل مشاهده خواهد بود.

مرکز ماساژ مشهد

ارائه خدمات ماساژ در مرکز ماساژ مشهد
مرکز ماساژ مشهد

مرکز ماساژ مشهد یکی از بهترین سالن های ماساژ درمانی در شهر مشهد که برترین خدمات را به شما ارائه میدهد. سالن ماساژ مشهد با ارائه خدمات ماساژ در منزل و در سالن به شما در داشتن احساسی بهتر و بدنی سالم تر یاری میرساند.

رزرو وقت در این سالن نیز بسیاری آسان است. تنها کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و به صورت آنلاین در نزدیک ترین زمان وقت رزرو کنید.

سوالات متداول

آیا روغن آرگان برای کاهش چروک مناسب است؟

روغن آرگان تاثیرات فراوانی در کاهش چروک های پوست دارد. از همین سو در بسیاری از محصولات مراقبت پوستی از روغن آرگان استفاده میشود.

روغن آرگان دارای چه ویتامینی است؟

روغن آرگان دارای ویتامین E است. این ویتامین تاثیرات فراوانی در مراقبت و بهبود آسیب دیدگی های پوستی دارد.

آیا روغن آرگان برای ماساژ سر و مو نیز مناسب است؟

روغن آرگان علاوه بر بهبود شادابی پوست در طراوت و حالت دهندگی مو نیز موثر است. شما میتوانید از این روغن برای مو های خود نیز استفاده کنید و پس از استفاده مکرر متوجه افزایش زیبایی موهای خود خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

ماساژ سر برای رشد مو ها: روغن آرگان برای ماساژ و آشنایی با فواید این روغن گیاهی تاثیرات ماساژ در جوان سازی: روغن آرگان برای ماساژ و آشنایی با فواید این روغن گیاهی بهترین ماساژ برای درمان سردرد: روغن آرگان برای ماساژ و آشنایی با فواید این روغن گیاهی رزرو آنلاین ماساژ سوئدی در مشهد: روغن آرگان برای ماساژ و آشنایی با فواید این روغن گیاهی

مرکز ماساژ مشهد را در صفحات اجتماعی دنبال کنید تا از آخرین اخبار ما مطلع شوید

ضعیف                       عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزرو آنلاین

همین حالا اینجا کلیک کن و به صورت آنلاین در بهترین سالن ماساژ مشهد وقت رزرو کن
جدید ترین پست ها

مجموعه بانوان

شماره تماس:۰۹۹۲۲۶۸۵۰۵۲

مجموعه آقایان

شماره تماس:۰۹۳۵۳۰۴۴۷۴۷

ما را در فضای مجازی دنبال کنید