یهترین روش ترک اعتیاد

ترک اعتیاد با ماساژ

در این مقاله ماساژ مشهد قصد دارد به چگونگی ترک اعتیاد بدون درد با ماساژ بپردازد. مسئله ی مهمی که امروزه بسیار بر سر زبان ها افتاده است. تاثیر مثبت ماساژدرمانی بر روی فرایند ترک اعتیاد افراد معتاد به مواد مخدر می‌باشد.

امروزه تحقیقات بسیار زیادی درباره این موضوع شده است و نتایجی مثبتی از آن‌ها به دست آمده است. در اینجا متخصصین ماساژ مشهد در مورد تاثیر ماساژدرمانی در فرایند درمان افراد معتاد به مواد مخدر مطالبی را برای شما بیان می کنند.

آیا ماساژ درمانی می‌تواند تاثیری در فرآیند ترک اعتیاد افراد معتاد داشته باشد؟

ترک اعتیاد با ماساژدرمانی

تاثیرات مخرب اعتیاد

اعتیاد بر تمام جنبه های فردی اعم از ، ذهن، جسم و روح تاثیر می‌گذارد و افراد معتاد باید برای مقابله با این تأثیرات یک برنامه کامل داشته باشند.

بسیاری از عنصرهای تشکیل دهنده در این مواد ها به صورت سم در بدن افراد معتاد ماندگار می‌شوند. در مراحل اول درمان، می‌توان از ماساژ درمانی برای سم زدایی و از بین بردن این سموم استفاده کرد.

ماساژ یک ابزار موثر برای بازیابی انرژی و به دست آوردن احساس آرامش در بدن می‌باشد. یک ماسور یا یک درمانگر ماهر می‌تواند از ماساژ برای تعادل روح فرد معتاد بهره ببرد. ماساژ  به افراد معتاد کمک می کند تا فرآیند شناخت این الگوهای مخرب را شروع کرده و قدرت تغییر را پیدا کنند. همانطور که اشاره شد  است انواع ماساژ ها باعث می‌شوند که تنش‌های موجود در بدن کاهش یافته و اضطراب و استرس از بین برود، و این‌ زمینه تعادل یافتن بدن را ایجاد می‌کند.

بهترین نوع ماساژ ؛ در زمینه ترک اعتیاد با ماساژ، ماساژسوئدی است که علاوه بر تاثیرات جسمی باعث می شود که ارتباط مناسبی بین ذهن و بدن انسان برقرار شود.

نتایج اولیه ماساژدرمانی می‌تواند شامل: تسکین درد های جسمانی که اغلب باعث از بین رفتن احساسات می‌شود باشد. متخصصان بر این باورند که : هنگامی که ماساژ بر روی بدن و اندام‌های داخلی انجام میشود ابتدا سم زدایی در بدن فرد معتاد  شروع می‌شود وسپس  بیمار میتواند شروع به پذیرش درمان‌های مختلف کرده و روند درمان را سریع‌تر کند.

از دیگر مشکلات معتادان در حال ترک می توان به کم خوابی،تند مزاجی،مشکلات معده،یبوست ودیگر مشکلات ازاین دسته اشاره کرد.

یکی از روش های مکمل و موثر در تسکین و از بین بردن درد ناشی از ترک اعتیاد استفاده از ماساژ و ماساژدرمانی است.تاثیرات شگرف ماساژدرمانی در ترک اعتیاد اثبات شده است.

یک ماساژ صحیح و اصولی باعث گردش خون بهتر در بدن فرد معتاد شده و به افزایش ترشح هورمون های مفید کمک می کند و در نتیجه تا حد زیادی در درمان درد ناشی از ترک اعتیاد موثر واقع می شود. ماساژ درمانی در مراحل اولیه درمان به سم زدایی و از بین بردن سموم ناشی از عناصر موجود در ماده های مخدر که در بدن فرد معتاد ماندگار شده است بسیار کمک میکند.از نتایج اولیه ماساژدرمانی در ترک اعتیاد می توان به تسکین دادن دردهای جسمی و سریع تر شدن روند درمان اشاره کرد.

ماساژ یکی از شیوه‌ها و روش‌هایی است که از گذشته‌ در برخی از کشورها مرسوم بوده و امروزه  به شکل جدی‌تری در روند درمان اعتیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد چراکه پایه و اساس ماساژ به ایجاد احساس آرامش بازمی‌گردد.

یکی از دردهایی که اکثر افراد معتاد با آن دست و پنجه نرم میکنند سم زدایی بدن و درد های عضلانی است. اعتیاد به مواد مخدر نظیر تریاک و هروئین وابستگی جسمانی ایجاد می‌کند، به همین خاطر زمانی که فرد مصرف مواد مخدر را قطع می‌کند یا آن را کاهش می‌دهد نشانه‌ها و علائم ترک اعتیاد ظاهر می‌شوند. معمولا بعد از اتمام روش های سم زدایی بدن، درد عضلات بدن شروع می‌شود. در ابتدا نشانه‌های ترک و خماری خفیف هستند اما به تدریج در طولانی مدت این نشانه‌ها بیشتر می‌شوند

ماساژدرمانی، قوی ترین مسکن

ترک اعتیاد با ماساژ به خصوص ماساژ درمانی میتواند با شل کردن ماهیچه ها، تاندون ها و مفاصل درد ناشی از ترک مواد مخدر را تسکین دهد.

ماساژ درمانی با رفع استرس و اضطراب میتواند مانع  دریافت پیام های درد به داخل و خارج از مغز شود.

پزشکان دریافته اند که:

اندروفین‌ها مسؤول ایجاد احساس رضایت وخوشایندی هستند که بعد از ماساژ یا بعد از خندیدن با دوستانتان تجربه می‌کنید.

درست مثل طب سوزنی، ماساژ هم می‌تواند در افزایش اندورفین تأثیرگذار باشد. این ماساژ ها که برای ترک اعتیاد استفاده میشود حتما باید زیر نظر پزشک متخصص یا یک درمانگر ماهر انجام شود. می‌توانید برای آرام بخشیدن به تنش‌های عضلانی ازاین نوع ماساژ ها استفاده کنید

  • ماساژ رفلکسولوژی
  • ماساژ سوئدی
  • ماساژ اسپرت
  • ماساژ تایلندی
  • ماساژ ترکیبی روسی

امیدواریم مقاله ترک اعتیاد با ماساژ در درمان اعتیاد و کمک به افراد گرفتار و وابسته به مواد مخدر موثر واقع شود.متخصصین مرکزماساژمشهد بر این باورند که ماساژدرمانی راهی حقیقی برای ترک اعتیاد بدون درد است.

برای مشاوره و یا رزرو وقت ماساژ در قسمت ارتباط با ما  درسایت ماساژمشهد با ما درتماس باشید.

ضعیف                       عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزرو آنلاین

همین حالا اینجا کلیک کن و به صورت آنلاین در بهترین سالن ماساژ مشهد وقت رزرو کن
جدید ترین پست ها

مجموعه بانوان

شماره تماس:۰۹۹۲۲۶۸۵۰۵۲

مجموعه آقایان

شماره تماس:۰۹۳۵۳۰۴۴۷۴۷

ما را در فضای مجازی دنبال کنید