ماساژ های مرکز ماساژ مشهد

آشنایی با انواع ماساژ در مرکز ماساژ مشهد

در این مطلب قصد داریم به انواع ماساژ که در مرکز ماساژ مشهد ارائه می شود اشاره کنیم. ماساژ اگر به صورت حرفه ای و توسط افراد متخصص انجام گردد می تواند به سلامت جسم و آرامش اعصاب کمک کند. این کار با رویکردهای مختلف درمانی روی قسمت های گوناگون بدن انجام می گردد. ماساژ به معنای دست ورزی تخصصی روی اندام نرم بدن از جمله ماهیچه ها است. این کار معمولاً به کمک روغن انجام می گردد. ماساژ با هدف کاهش خستگی، افزایش تمرکز و درمان کسلی انجام می گردد.

سالن تخصصی ماساژ مشهد
انواع ماساژ در مرکز ماساژ مشهد

خدمات مرکز ماساژ مشهد

از جمله خدماتی که در مرکز ماساژ مشهد به صورت روزانه به مشتریان ارائه می شود می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

• ماساژ ریلکسیشن،

• ماساژ ورزشی یا اسپرت،

• ماساژ درمانی،

• ماساژ سوئدی،

• ماساژ تایلندی،

• ماساژ سنگ داغ،

• آرما تراپی،

• رفلکسولوژی،

• بادکش درمانی سرد و گرم،

• پارافین تراپی،

• آمادگی جسمانی.

این خدمات در فضایی مجهز و کاملاً بهداشتی و به صورت کاملاً حرفه ای و دقیق انجام می شود. در ادامه به انواع ماساژ که در مرکز ماساژ مشهد ارائه می گردد به صورت مختصر اشاره ای خواهیم داشت.

ماساژ ریلکسیشن (آرامش بخشی)

ماساژ ریلکسیشن که با نام ماساژ آرامش بخش نیز شناخته می شود، یکی از خدمات مرکز ماساژ مشهد است. در این روش از فشار، ضربه و مالش های ملایم، آرام و لغزنده به روی قسمت های مختلف بدن استفاده می شود. سرعت و فشاری که توسط ماساژور روی بدن اعمال می شود در مقایسه با سایر ماساژ ها بسیار کمتر است. بنابراین احساس آرامش و ریلکسی را به همراه دارد.

تنها هدف این ماساژ ایجاد حس آرامش جسمی و روحی است و در آن کمتر روی درمان ناراحتی ها تمرکز می شود. این ماساژ معمولاً به عنوان نوع ملایم تری از ماساژ سوئدی شناخته می شود که در فضایی آرامش بخش با نورپردازی و موسیقی مناسب و به همراه روغن تراپی انجام می گیرد. در این ماساژ طولانی تکنیک های مختلفی از جمله شست و شو، حرکات چرخشی و ریتمیک انجام می گردد. در این ماساژ تنش عضلات به شدت کاهش یافته، عملکرد سیستم لنفاوی، درد ماهیچه ها، رگ به رگ شدگی، روند هضم غذا، کیفیت خواب و گردش خون نیز بهبود می یابد.

انواع مختلف ماساژ در شهر مشهد
مرکز ماساژ مشهد و انواع ماساژ در این سالن

ماساژ اسپرت (ورزشی)

ماساژ اسپرت یا ورزشی نیز از دیگر خدماتی است که در مرکز ماساژ مشهد به مشتریان ارائه می شود. مهم ترین هدف این ماساژ درمان صدمات و آسیب های عضلانی حاصل از ورزش است. این ماساژ همچنین به افزایش انعطاف بدن ورزشکاران و بهبود عملکرد آن ها نیز کمک بسیار زیادی می کند. میزان فشار به عضلات در این ماساژ متفاوت بوده و با توجه به نیاز بدن تنظیم می شود. این ماساژ حدود 60 تا 90 دقیقه به طول می انجامد.

ماساژ درمانی

ماساژ درمانی یکی از مهم ترین خدماتی است که در مرکز ماساژ مشهد ارائه می شود. این ماساژ ها بر اساس آناتومی و فیزیولوژی بدن انجام می شود. این ماساژ شامل ماساژ های عصبی، عضلانی، فشاری و غیره است. انجام این ماساژ همچنین می تواند منجر به اصلاح الگوهای حرکتی شود. فعالیت بیش از حد عضلات بدن منجر به تجمع اسید لاکتیک و ایجاد درد، گرفتگی و اسپاسم می شود. انجام ماساژ درمانی می تواند منجر به اکسیژن رسانی در بافت های بدن شده و به خروج مواد سمی و مضر در بدن کمک کند.

همچنین ایجاد فشار بر رگ های خونی و عصبی می تواند منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن، رفع گرفتگی عضلات درگیر و کاهش درد شود. ترشح آندروفین، کورتیزول و سروتونین در این ماساژ می تواند به تعدیل خلق و خو و کنترل درد و استرس کمک کند. این روش در مجموعه ماساژ مشهد با توجه به سابقه پزشکی مراجعین و کاملاً به صورت تخصصی انجام می گردد. این نوع ماساژ برای بیماران مبتلا به دردهای عضلانی، روماتیسم، میگرن، کمر درد، افسردگی، سیاتیک، مصدومین سوختگی و غیره انجام می شود.

ماساژ سنگ داغ

ماساژ سنگ داغ نیز از جمله ماساژ هایی است که در مرکز ماساژ مشهد به مشتریان ارائه می شود. انجام این نوع ماساژ حدود 90 دقیقه به طول می انجامد و می تواند سبب بهبود دردها و تنش های عضلانی شود. همچنین آرامش بخش بوده و شباهت بسیار زیادی به ماساژ سوئدی دارد. در این روش علاوه بر دست ها از سنگ های داغ نیز برای ماساژ استفاده می شود. از دیگر فواید این نوع ماساژ می توان به مواردی از جمله بهبود جریان خون و برطرف کردن استرس و اضطراب اشاره کرد.

بهترین مرکز ماساژ در شهر مشهد
مرکز ماساژ مشهد و بهترین ماساژ ها در این سالن

ماساژ تایلندی

از دیگر خدمات مرکز ماساژ مشهد می توان به ماساژ تایلندی اشاره کرد. این ماساژ در مقایسه با نمونه های دیگر بسیار فعال تر است. میزان فشار و کشش در این ماساژ روی عضلات مختلف بسیار بیشتر است. این ماساژ می تواند درد و استرس را کاهش دهد. از جمله مزیت های این ماساژ می توان به افزایش انعطاف پذیری بدن، افزایش سطح انرژی، تسکین سردرد، بهبود گستره حرکتی و بهبود جریان خون اشاره کرد. این ماساژ توسط بهترین ماساژور مشهد به روی بدن مشتریان اجرا می گردد.

اعمال این ماساژ به وسیله انگشتان و کف دست های ماساژور بوده و در آن حرکاتی پیچشی و کششی همچون حرکات کششی یوگا به روی قسمت های مختلف بدن اجرا می شود. این ماساژ به مدت زمانی برابر با 60 تا 90 دقیقه نیاز داشته و بهتر است از لباس های گشاد و راحت طی ماساژ استفاده شود. در صورتی که در بدن خود جراحت دارید یا مبتلا به بیماری های خاصی از جمله پوکی استخوان، مشکلات نخاعی، بیماری های قلبی و فشار خون بالا هستید بهتر است از انجام این ماساژ خودداری کنید.

ماساژ فول بادی

یکی دیگر از خدماتی که در مرکز ماساژ مشهد به مشتریان ارائه می شود ماساژ فول بادی است. در این ماساژ تمام قسمت های بدن از جمله سر، گردن، شانه ها، بازو ها، دست ها، قسمت های مختلف کمر و ساق پاها و انگشتان و کف پا ماساژ داده می شود. این ماساژ بهترین انتخاب برای رفع تنش های روزانه بوده و می تواند استرس و اضطراب را از شما دور کند.

در این ماساژ روی قسمت هایی از بدن که نیاز به توجه بیشتری دارند تمرکز می شود. به طور مثال در صورت وجود آسیب دیدگی در قسمت کمر مدت زمان و دقت بیشتری صرف ماساژ این ناحیه می شود. در این ماساژ قسمت های مختلف بدن به کمک ملحفه پوشانده شده و نیاز به پوشیدن لباس نیست. این ماساژ شامل حرکات کششی، کوبشی، لرزشی و اصطکاکی است. این حرکات پس از شل شدن کامل عضلات بدن انجام خواهد شد. نتیجه انجام این ماساژ افزایش انرژی بدن، بهبود خلاقیت و بهره وری و احساس آرامش است.

ضعیف                       عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزرو آنلاین

همین حالا اینجا کلیک کن و به صورت آنلاین در بهترین سالن ماساژ مشهد وقت رزرو کن
جدید ترین پست ها

مجموعه بانوان

شماره تماس:۰۹۹۲۲۶۸۵۰۵۲

مجموعه آقایان

شماره تماس:۰۹۳۵۳۰۴۴۷۴۷

ما را در فضای مجازی دنبال کنید