فواید و تاثیرات مثبت ماساژ تایلندی

فواید ماساژ تایلندی

در مقالات مختلفی در سایت ماساژ مشهد به معرفی فواید ماساژ های مختلف پرداخته ایم، اما در این مقاله نوبت به ذکر فواید ماساژ پرطرفدار تایلندی رسیده است.

ماساژ تایلندی چیست؟

ماساژ تایلندی از قدیمی ترین ماساژ ها در دنیا محسوب می شود. این نوع ماساژ به دلیل فواید گوناگونی که برای بدن دارا می باشد و همچنین احساس بسیار سرخوشی که بعد ماساژ به افراد می دهد، به یکی از پرمخاطب ترین ماساژ ها در دنیا محسوب شده است.

ماساژ تایلندی و مهم ترین فواید آن
تاریخچه ماساژ تایلندی

در ماساژ تایلندی، علاوه بر دست از برخی اشیا مختلف مانند سنگ داغ، چوب بامبو و …. استفاده می شود. یکی از تفاوت های اصلی ماساژ تایلندی با دیگر ماساژ ها این است که ماساژ تایلندی با لباس و بدون روغن انجام می شود و این در حالیست که ماساژ های مختلف مانند ماساژ ریلکسی یا ماساژ ورزشی با استفاده از روغن و بدون لباس برای کلاینت ماساژ صورت می پذیرد.

فواید ماساژ تایلندی

خب تا به اینجا مقاله فواید ماساژ تایلندی، با ماهیت و چیستی ماساژ تایلندی آشنا شدیم و نوبت به آشنایی با فواید آن رسیده است.

درمان درد

از شاخص ترین فواید این نوع ماساژ، از بین برد درد های عضلانی بدن می باشد. درمان کمردرد یکی از اثرات شگفت انگیز ماساژ تایلندی محسوب می شود. استفاده از تکنیک های مفصلی در این نوع ماساژ نشان داده است که درد در قسمت های فوقانی کمر به راحتی از بین می رود.

افزایش گردش خون

گردش خون مناسب، یکی از علائم سلامت بدن می باشد که بایستی حساسیت زیادی نسبت به آن دارا بود. ماساژ تایلندی به دلیل دارا بودن تکنیک های کششی بر روی عضلات بدن باعث می شود گردش خون در بدن بهتر از قبل انجام شود و بهبود پیدا کند.

بهبود گردش خون در بدن باعث می شود سلامت قلب انسان تضمین شود و رشد سلول های بدن افزایش پیدا کند.

افزایش ایمنی بدن

فواید ماساژ تایلندی به صورت کامل
مهم ترین فواید ماساژ تایلندی

عموما ماساژ تایلندی بدون استفاده از روغن انجام می شود اما استفاده از روغن در ماساژ تایلندی نیز امکان پذیر است. تحقیقات نشان داده است استفاده از روغن در ماساژ تایلندی باعث شده است که سطح ایمنی و آرامش افراد در این نوع ماساژ بیشتر شود.

همچنین بسیاری از افراد ماساژ تایلندی را ماساژی دردناک توضیح می دهند اما استفاده از روغن در این نوع ماساژ باعث می شود که افراد حس خوبی را در حین انجام این ماساژ دریافت کنند.

جمع بندی

در این مقاله در وب سایت ماساژ مشهد به معرفی برخی فواید ماساژ تایلندی پرداختیم. امیدواریم که از خواندن این مقاله نهایت لذت را برده باشید. همچنین برای رزرو وقت ماساژ تایلندی در مشهد می توانید با ما تکا

ضعیف                       عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزرو آنلاین

همین حالا اینجا کلیک کن و به صورت آنلاین در بهترین سالن ماساژ مشهد وقت رزرو کن
جدید ترین پست ها

مجموعه بانوان

شماره تماس:۰۹۹۲۲۶۸۵۰۵۲

مجموعه آقایان

شماره تماس:۰۹۳۵۳۰۴۴۷۴۷

ما را در فضای مجازی دنبال کنید